خدمات مشتریان

پرسشهای متداول

برای خرید از گناوه برند ، حتما باید در سایت عضو باشم ؟

بله ، برای خرید باید ابتدا در سایت عضو باشید.

میتوانم بعد از ایجاد فاکتور سفارش درخواست تغییر در مندرجات فاکتور را بدهم ؟

خیر ، بعد از فاکتور شدن ، امکان تغییر وجود ندارد!

چه کالاهایی از طریق باربری ارسال می شوند؟

لوازم منزل که خیلی سنگین هستند از طریق باربری ارسال می شوند.

چطور میتوانم سفارش خود را بصورت اینترنتی پرداخت کنم ؟

بعد از انتخاب کالا و انجام مراحل ثبت سفارش ، در مرحله آخر شما به درگاه اینترنتی وصل خواهید شد که نیاز هست اطلاعات کارت بانکی خود را وارد کنید و دکمه پرداخت را کلیک کنید.

با انجام صحیح موارد بالا شما پرداخت اینترنتی موفقی داشته اید و با برگشت به سایت گناوه برند ، سفارش شما ثبت خواهد شد.

میتوانم بجای خودم ، شخص دیگری برای تحویل سفارش معرفی کنم ؟

بله ،

– در صورتی که قصد هدیه دادن به شخص دیگه ای رو دارید میتوانید آدرس شخص مورد نظر را در مرحله پرداخت وارد کنید.

– در صورتی که خودتان در منزل تشریف نداشته باشید ، میتوانید یک شخص دیگه ای رو برای تحویل کالا معرفی کنید ، برای سهولت در تحویل کالا ، شخص مورد نظر باید کارت شناسایی معتبری داشته باشد.

در چه شرایطی میتوانم کالای خود را بازگردانم؟

آسودگی خاطر و رضایت مندی مشتریان همواره از الویت های گناوه برند بوده است و ما در این راستا می کوشیم تا هر سفارش در شرایط مطلوب و مورد انتظار به دست مشتری برسد. با وجود این ممکن است مشتریان محترم پس از خرید، با مسائلی روبرو شوند که در چنین مواردی خدماتی در چارچوب خدمات پس از فروش در نظر گرفته شده است.

روند رسیدگی به درخواست مرجوعی کالا چگونه است؟

پس از بررسی علت مرجوعی توسط کارشناسان خدمات پس از فروش هماهنگی لازم با شما جهت مرجوع وجه ، صورت میگیرد. لازم بذکر است که امکان تعویض کالا در این مرحله وجود ندارد و شما میتوانید پس از مرجوع وجه مجدد خرید خود را انجام دهید.

چطور میتوانم سفارشم را پیگیری کنم ؟

برای پیگیری سفارش چندین راه وجود دارد.

روش اول به صورت پیامکی می باشد ، یعنی با تغییر وضعیت سفارش برای شما یک پیامک ارسال خواهد شد.

روش دوم بررسی از طریق قسمت پروفایل و قسمت سفارشات می باشد.

روش سوم استفاده از قسمت پیگیری سفارشات می باشد که این صفحه در خدمات مشتریان قابل دسترسی می باشد.

چگونه میتوانم سفارشم را ثبت کنم؟

راهنمای کامل ثبت سفارش در قسمت ثبت سفارش توضیح داده شده است.

رویه های بازگرداندن

شرایط مرجوعی و بازگرداندن کالا در گناوه برند

آسودگی خاطر و رضایت مندی مشتریان همواره از الویت های گناوه برند بوده است و ما در این راستا می کوشیم تا هر سفارش در شرایط مطلوب و مورد انتظار به دست مشتری برسد. با وجود این ممکن است مشتریان محترم پس از خرید، با مسائلی روبرو شوند که در چنین مواردی خدماتی در چارچوب خدمات پس از فروش در نظر گرفته شده است.

اگر کالای خریداری شده از نظر مشخصات یا ظاهر فیزیکی با اطلاعات فروشگاه مغایرت داشته باشد:

اگر کالایی که دریافت کردید ، با اطلاعات درج شده در فروشگاه اینترنتی گناوه برند مغایرت داشته باشد ، در این موارد باید حداکثر تا 24 ساعت مغایرت کالا را با ما در میان بگذارید تا هماهنگی های لازم برای بازگشت کالا انجام شود.

اگر کالای خریداری شده، ایراد یا اشکال فنی داشته باشد:

در این موارد گناوه برند ضمانت بازگشت 7 روزه را در نظر گرفته است تا اگر طی یک هفته محصول دریافت شده مشکل و ایراد فنی داشته باشد با هماهنگی واحد پشتیبانی و خدمات پس از فروش گناوه برند ، محصول خود را به فروشگاه بازگردانید تا بررسی های دقیق تر انجام شود.

اگر کالای خریداری شده، آسیب دیدگی یا ایراد فیزیکی و ظاهری داشته باشد:

اگر متوجه شدید کالا موقع حمل و نقل و یا سایر موارد آسیب دیده است ، از آنجایی مطابق فاکتور ارسالی , کالای خریداری شده کاملا تست شده تحویل شرکت حمل و نقل گردیده , هر گونه شکستگی و یا آسیب دیدگی احتمالی بر عهده شرکت حمل و نقل می باشد .

گارانتی اصالت کالا

تمامی کالای موجود درسایت دارای ضمانت اصالت بوده و در صورت مشاهده هر گونه عدم اصالت کالا ، مشتری می تواند با هماهنگی با پشتیبانی گناوه برند ، کالای خریداری شده را برگشت دهد.

گارانتی گناوه برند

اکثر محصولات گناوه مال دارای گارانتی بازگشت هستند که میتوان در صورت بروز مشکلات در کالا ، از گارانتی استفاده کنید.

شرایط و مقررات فروشگاه

شرایط و قوانین گناوه برند

1. توجه داشته باشید که ثبت سفارش درهر زمان در سایت به معنی پذیرفتن کامل کلیه شرایط و قوانین گناوه برند از سوی کاربر است.لازم به ذکر است شرایط و قوانین مندرج، جایگزین کلیه توافق‏‌های قبلی محسوب می‏‌شود.

2. افزودن کالا به سبد خرید به معنی رزرو کالا نیست ، به این معنی که تا پیش از ثبت نهایی، هرگونه تغییر از جمله تغییر در موجودی کالا یا قیمت، روی کالای افزوده شده به سبد خرید اعمال خواهد شد. بنابراین به مشتریانی که تمایل و تصمیم به خرید قطعی دارند ، توصیه می‌شود در اسرع وقت سفارش خود را نهایی کنند تا با اتمام موجودی یا تغییر قیمتی کالاها روبرو نشوند.

3. اگر بعد از ثبت سفارش مشتری از طریق یکی از راه های ارتباطی با گناوه برند تماس برقرار نماید یا بلعکس و طی مذاکره دو طرفه برای ارسال یک محصول دیگر که با محصول ثبت شده در سفارش مغایرت دارد برسند ملاک ارسال گناوه برند محصول توافق شده جدید می باشد و موارد ثبت شده در سایت نامعتبر میگردند.

4. گناوه برند همواره نهایت تلاش خود را می‏‌کند تا کلیه سفارش‏‌ها در نهایت صحت و بدون آسیب به دست مشتریان خود در سراسر کشور برسد. با توجه به بسته‌بندی ایمن و استاندارد همه مرسولات،  تحویل به هر یک از شرکت‌‏های حمل و نقل معتبر به انتخاب کاربر و اعلام بارنامه مرسوله (درج در سبد خرید و اطلاع رسانی از طریق سرویس پیام کوتاه) به این معنی است که بروز هر گونه حادثه در هنگام حمل و تحویل به عهده شرکت حمل و نقل است و گناوه برند تنها در صورت تایید شرکت حمل کننده سفارش و در راستای تسهیل امور پیگیری، خسارت را جبران می‌‏کند. در این راستا آسیب‏‌های ناشی از حمل و نقل ( تایید شده توسط شرکت حمل و نقل ) باید در عرض 24 ساعت کاری پس از تحویل سفارش به خدمات پس از فروش گناوه برند اطلاع داده شود و کالای آسیب دیده به همراه صورت جلسه رسمی شرکت حمل کننده و کلیه متعلقات و فاکتور به خدمات پس از فروش گناوه برند ارسال شود.

5. گناوه برند کلیه کالاهایی که نیاز به تست دارند، تا 7 روز پس از تحویل، فرصت تست در اختیار مشتری قرار می دهد و هر گونه نقص فنی در دستگاه شامل سرویس تعویض بدون قید و شرط و فراتر از سرویس گارانتی محصول، می‏‌شود. لازم به ذکر است که با توجه به گستردگی گروه‌های کالای ارایه شده در وب سایت گناوه برند ، کلیه محصولاتی که باید از نظر فیزیکی سالم به دست مصرف کننده برسند دارای گارانتی سلامت فیزیکی هستند و مشمول 7 روز مهلت تست و بازگشت کالا نمی‌شوند.

6. گناوه برند خود را ملزم به رعایت حریم شخصی کاربران می‌داند، لطفا در صورت مشاهده هرگونه تخلف، مراتب را از طریق کانال‏‌های ارتباطی ذکر شده با ما در میان بگذارید.

7. گناوه برند در هیچ نقطه‏‌ای از کشور نمایندگی فروش و یا خدمات پس از فروش ندارد و کلیه سرویس‌‏ها و تراکنش‏‌های مالی از طریق دفتر مرکزی پردازش می‏‌شود. لطفاً در صورت مشاهده هر گونه تخلفی از این دست، مراتب را جهت پیگرد قانونی به ما اطلاع دهید.

8. تمامی سفارشات  قبل از ارسال از کارگاه ” تست فروشگاه ” عبور کرده و از نظر ظاهری و کارکرد دستگاه کاملا تست شده و سپس بسته بندی می شود . و در نهایت به پست تحویل داده می شود . لذا هرگونه آسیب دیدگی ظاهری و شکستگی کالا مطابق بند 4 این قرارداد خواهد بود.